В края на месец април в Бургас за четвърти път се проведе събитието Digital4Burgas, организирано от Internet Media Group и EURODEA-European Digital Experts Association. Темата на тазгодишното издание беше „Иновации, технологии и eCommerce“.
Като гост-лектор участие взе и Илиан Коджахристов – съ-основател и изпълнителен директор на платформата за препродаване на дрехи, обувки и аксесоари – Push Marketplace. Темата, на която той избра да обърне внимание пред аудиторията беше „Re-commerce: възходът на повторната търговия – какъв е потенциалът на индустрията“.
Как обаче носенето на дрехи Secondhand може да повлияе върху развитието на корпоративния бранд и екипа? По въпроса Илиан Коджахристов избра да сподели наблюденията си пред нашия екип.
Здравейте, г-н Коджахристов! По какъв начин носенето на дрехи secondhand може да повлияе върху процеса по подбор на персонал?
Носенето на дрехи secondhand може да повлияе, като допринесе за разнообразието и индивидуалността в екипа. Това показва, че кандидатите са гъвкави и могат да приемат различни стилове и модни съчетания. Също така, може да отрази и загриженост към планетата и устойчивото потребление.
Кои положителни и отрицателни качества на кандидатите разкрива носенето на дрехи secondhand?
Носенето на дрехи secondhand разкрива няколко положителни и отрицателни качества. Положителните аспекти могат да включват творческо мислене, уникален стил, умение за адаптация и способност за правене на устойчиви избори.
Отрицателните страни могат да бъдат свързани с определени професионални стандарти или субективното мнение на някои хора относно secondhand дрехите и твърдението, че не е уместно да се носят в професионална среда.
Все пак, важно е кандидатите да се оценяват въз основа на техните професионални умения и квалификации, а не само на базата на техния външен вид.
А как носенето на дрехи secondhand би помогнало за развитието на един екип?
Носенето на дрехи secondhand може да помогне като насърчава творческата атмосфера и взаимоуважението между членовете на екипа. Това допринася за по-разнообразен и вдъхновяващ работен процес, като насърчава споделянето на идеи и иновативни подходи.
По какъв начин носенето на дрехи secondhand помага при изграждането на личен бранд?
Носенето на secondhand дрехи помага при изграждането на личен бранд, като подчертава индивидуалността, стила и екологичната гледна точна на притежателя им. Това може да го отличи от масовия моден стандарт и да му помогне да се представи като уникална и автентична личност.
Ако служителите носят дрехи secondhand, по какъв начин това се отразява на корпоративния бранд?
По-скоро се отразява положително, защото показва ангажираността на организацията с устойчивостта и отговорното потребление. Освен това, може да генерира интерес от страна на клиентите и да помогне за изграждането на уникален и запомнящ се имидж за компанията.
Всички знаем колко големи са модните индустрии в наши дни и какво огромно количество дрехи се произвежда годишно. С избора на дрехи втора употреба помагаме на планетата. Защото по този начин се намалява производството на нови текстилни продукти, от което се спестява вода, енергия и ресурси.
Кои стереотипи, свързани с носенето на дрехи secondhand, особено по време на бизнес срещи, се стремите да разбиете?
Един от стереотипите е, че те не са достатъчно професионални или надеждни. Това е стереотип, който трябва да бъде разбит, тъй като носенето на secondhand дрехи не е пречка за постигане на професионални успехи. Важно е да се оценява компетентността и професионализма на човека, а не само неговият външен вид или начин на обличане.
ВИЗИТКА
Илиан Коджахристов е съ-основател и изпълнителен директор на платформата за препродаване на дрехи, обувки и аксесоари – Push Marketplace. Той се запалва по модата, когато е едва на 14 години. Оттогава не спира да препродава дрехи из различни платформи. На 19-годишна възраст създава собствен сайт и започва да продава в него селектирани дрехи втора употреба.
Илиан Коджахристов е работил за брандове като Adidas и Econt, преди със съдружниците си да създадат първият български социален маркетплейс.
Приложението набира 90 000 евро на pre–seed рунд, като няколко пъти е и най-тегленото приложение в българския App store.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... Как емоционалната зрялост предсказва ефективността на HR-те? (Първа част) „Нарцистичен екип“ – как да се справим с проблема? Свръхинформираността – начин на употреба