Онлайн медия и списание HRManager БГ винаги търси нови партньори, които да внасят свежи идеи, изследвания и лидерство в мисленето, които ще помогнат на нашите читатели да планират, изграждат и развиват бизнеса си в съответствие с най-добрите практики в сектора.
HRManager.bg се грижи за аудитория от експерти човешки ресурси, собственици на фирми, които управляват и поддържат своя бизнес.Приносите трябва да говорят ясно за един от тези сегменти и да предлагат на читателите приложими съвети и ясни примери, които те могат да приложат веднага.
Основните елементи за всяка публикация, която публикуваме от външен автор (гост-автор)
Успешните публикации на гост-авторите на HRManager са изчерпателни, основани на данни и интересни публикации, които учат нашите читатели на нещо ново за света на човешките ресурси, менидмънта и управлението на хора.
Ние също така търсим няколко неща във всичко, което публикуваме:
V Оригинални концепции, убедителни аргументи и висококачествено писане.
X Няма да препубликуваме нищо, което е било публикувано другаде.
Моля, отделете малко време, за да прегледате цялата тази страница – тя би трябвало да отговори на всички ваши въпроси относно това какъв вид съдържание търсим и как протича процесът на изпращане.
Прочетете публикациите на сайта, за да се запознаете с нашия стил и темите, които вече сме разглеждали. Приемаме само материали със свеж ракурс към съществуващи теми или нови теми, които ще послужат на нашата аудитория.
Публикациите трябва да са с дължина от 1000 до 1500+ думи.
Разбийте съдържанието си, така че да се чете лесно. Това означава да включите заглавия, подзаглавия, куршуми и всякакви други визуални елементи, за да увеличите четимостта на материала си.
Пишете с естествен, разговорен тон. Искаме да споделяме съдържание, което е авторитетно, но не и роботизирано.
Изходящи връзки: Не публикувайте публикации за изграждане на връзки (SEO). Ако задачата ви е да поставяте гост статиите ви в куп различни блогове с цел SEO оптимизация и като начин за генериране на link building към вашия сайт или вашата компания, ние не се интересуваме.
– Включете не повече от една връзка към уебсайта на вашата компания, само ако постът е много подходящ.
– Google се бори с тази практика и ние не искаме да попаднем в някоя от техните проверки и наказания.
Оригинално съдържание. Цялото съдържание трябва да е оригинално. Не приемаме дублирано или синдикирано съдържание като публикации за гости. Ако публикацията ви се е появила някъде другаде в интернет, не можем да я публикуваме.
Логистика на публикациите за гости:
1. Първо, ще си сътрудничим и ще се споразумеем за тема и заглавие. Не започвайте да пишете, преди да сме направили това!
2. След като се споразумеем за темата, дайте ни краен срок, в който очаквате да ни изпратите статията за преглед.
3.След като напишете черновата си, ни я изпратете като документ в Googlе.
4. Изпратете кратка биография от няколко изречения. Тя може да включва връзка към вашия профил в LinkedIn и/или към вашия уебсайт.
5. Ще ви уведомим кога е планирано публикацията да бъде пусната на живо.
Как да изпращате публикации за гост-автор:
Изпратете попълнената публикация на editor@ internetmediagroup.org с тема „Публикация за гост-автор“.
Материалите трябва да бъдат:
– да се изпрати като документ в Word или Google.
– да са 100% оригинални и да не са публикувани никъде другаде.
– да бъдат добре написани, ясни, интересни и най-вече полезни.
– да посочите авторството на всички цитирани данни или статистики с хипервръзка.
– да бъдат образователни, а не прекалено саморекламни.
– Включете биография на автора от едно до две изречения.
– Включете всички изображения като отделни прикачени файлове с цитати.==
– Обем от 1000-1500 думи
Какво няма да приемем! Има някои неща, които просто не можем да приемем за гост-авторство:
– Всичко, което вече е било разглеждано в нашия блог. Моля, направете търсене в нашата медия, преди да изпратите статиите си.
– Всичко, което може да се тълкува като схема за link building.
– Всичко, което е твърде рекламно за вашата компания или организация.
– Всичко, което е обидно или неточно.
– Всичко, което е прекалено критично към лица или компании.
Важни предупреждения:
– Редакторите си запазват правото да отхвърлят материали по своя преценка.
– Редакторите си запазват правото да редактират, адаптират, актуализират и препубликуват приноси по своя преценка, както и да ги актуализират в бъдеще с оглед на точността и изчерпателността им.
– Към публикуваните материали могат да се добавят призиви за действие към съдържанието на HRManager.bg
– В редки случаи предоставените статии могат да бъдат премахнати от блога.
– Материалите трябва да отговарят на стандартите за качество на екипа, за да бъдат публикувани.
Популяризиране на публикациите за гости:
Моля, не се колебайте да популяризирате публикацията си чрез социалните медии, бюлетина или да поставите връзка към нея от блога си. Можете дори да включите откъс от публикацията в блога си с линк към оригиналното съдържание на нашата медия (това е важно, за да избегнем и двете страни наказания за дублирано съдържание).
Каква е разликата между експерт автор към медията и гост-автор?
Гост-автор е човек, който иска да разработи експертна тема в дадено направление, което ние в HRManager.bg и цялата еко-среда на сегмента се интересува като разработка. Участието е еднократно.
Експерт автор към медията е човек, който се води експерт или „лидер на мнение“ в сегмента като той активно участва с минимум 2 статии на месец, както стщо ползва превилегиите на автор на медията. Има представяне и може да се кредитира на събития от името на Internet Media Group след одобрение от нас. Може да прочетете повече, както и условията за участие на линка.
Благодарим ви за интереса да допринесете в Онлайн Медия и Списание – HRManager.БГ.
Очакваме с нетърпение да получим вашата разработка. Поради обема на исканията, които получаваме ежедневно, не винаги сме в състояние да отговорим на всички изпратени материали в кратки срокове, но ще направим всичко възможно да бътете сред приоритетните ни задачи.