През последните години работодателската марка става все по-съществен аспект от бизнес стратегията на компаниите по целия свят, а България не е изключение в този процес. Силно развитата работодателска марка не само привлича качествени кандидати, но и осигурява по-голяма ангажираност на служителите и подобрява репутацията на компанията. Този фокус представлява ключ към успешното привличане на таланти и устойчивия бизнес растеж.
Добре позиционираната работодателска марка работи едновременно по няколко ключови оси:
- привличане на таланти в силно конкурентната среда на днешния ден;
- задържането на такива;
- подобряване и поддържане на репутацията на бранда и компанията като цяло;
- не на последно място – повишаване на мотивацията, ангажираността на екипа, от което произтича и повишена производителност и ефективност на работния процес.
Полагането на специални усилия за позициониране и укрепване на работодателската марка е от жизненоважно значение за успеха и устойчивостта на всяка компания.
Ясно е – ефективната комуникация на работодателската марка е от съществено значение за атрактивността и успеха на една компания.
Активната и ползотворна работа по този процес включва разнообразни канали и стратегии, които работодателите могат да използват, за да представят своите ценности, корпоративна култура и възможности за кариерно развитие на потенциалните кандидати.
В тази статия ще разгледаме десет от най-ефективните канали на комуникация на работодателската марка и как те могат да бъдат използвани за привличане на таланти. Кои са те, можете да научите тук.