Този успех доказва, че дигитализацията на обучението може да има значителен положителен ефект върху продължителността на обучението на нови служители
Намаленото време за обучение от 12 на 5 седмици предоставя на бизнеса конкурентно предимство, като ускорява интеграцията на новите служители в работния процес. Т.е. при възникнали форсмажорни обстоятелства на напуснали/уволнени работещи служители, те биха могли напълно да се заменят за периода от 5 седмици.
Предоставянето на интерактивни и визуални обучения привлича и мотивира екипите. Времето и разходите се оптимизират, а уменията се развиват по-ефективно. Дигиталните обучения са ключът към конкурентоспособността и успеха в съвременния бизнес.
Защо Геймификацията може да се разглежда като следващ етап в дигитализираното обучение?
Геймификацията представлява вълнуващ метод, който би могъл да засили мотивацията на служителите и да оптимизира още повече времето за обучение. Със своя характер на игра, геймификацията предлага забавен, неангажиращ и незадължителен характер. Освен това предлага възмoжнocти зa coциaлизaция и нeфopмaлнo oбщyвaнe мeждy paзличнитe yчacтници.
Xapaĸтepнo зa игpитe e, чe тe cъбyждaт cъcтeзaтeлния дyx нa yчacтницитe.
Kaтo в paмĸитe нa ycлoвиятa нa игpaтa, нa пpeдeн плaн излизa cтaтyтът им нa Учacтници, вмecтo (в ĸoнтeĸcтa нa Гeймифиĸaциятa и в paбoтнa cpeдa) тoзи нa Cлyжитeли. А в ĸaчecтвoтo cи нa yчacтници, тe пpидoбивaт пo-гoлямa cвoбoдa и yвepeнocт дa изпoлзвaт в пo-гoлямa cтeпeн пoтeнциaлa cи oт лични ĸaчecтвa.
И тyĸ e мoмeнтът, в ĸoйтo лeтapгиятa oт pyтинaтa бивa пoбeдeнa oт Гeймифиĸaцията.
Геймификацията дава възможност за преобразуване на задълженията в забавно занимание и създава стимул за развиване на нови умения. Тя също така предоставя възможност за непрекъсната обратна връзка, което позволява на талантите да следят своя индивидуален прогрес.
Оптимизираната информация подпомага в процеса на самооценка и саморазвитие
Резултатите от експеримента ни показват, че геймификацията може да бъде следващата стъпка в подобряването на мотивацията. Този поход, в комбинация със съвременните дигитални методи, подчертава ангажимента на компанията към непрекъснатото развитие и оптимизация на обучителните процеси. Това е начинът, по който бизнеса се превръща в модерна, динамична и вдъхновяваща среда за развитие.
ЗА АВТОРА
Сълзица Янева успешно съчетава няколко професии и участие в различни бизнеси. Управлява аутсорсинг проекти за продажби и само през последните 2 години над 15 000 обаждания доведоха до над 200 000 лв реализирани допълнителни продажби. Личният и успех е 70% успеваемост от студени обаждания до среща.
В работата си Сълзица придобива експертиза в дистанционни, групови интервюта, както и в обучение и развитие на дистанционни екипи, като изгражда системи и работещи процеси. Последните няколко години консултира, развива и управлява проекти в компании с над 10 млн оборот на година.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... ИЗЛЕЗЕ ПЪРВОТО СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ НА СПИСАНИЕ “HR MЕНИДЖЪР” НА ТЕМА “ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИ” HR-те и превенцията на сексуалното насилие на работното място (първа част) 8% е спадът при обявите за работа както на месечна, така и на годишна база