• ЗА НАС
  • РЕКЛАМА
  • КОНТАКТИ
  • Вход
  • Регистрация
Няма резултати
Вижте всички резултати
Известия
HRManager.bg - Онлайн медия и списание
Design Expert
  • HR Новини
    • България
    • Свят
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Анализи
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR Premium ClubVIP
  • Абонамент
    • Абонамент в HR Клуб
  • Стани автор
    • Стани експерен автор
    • Стани гост-автор
  • HR Новини
    • България
    • Свят
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Анализи
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR Premium ClubVIP
  • Абонамент
    • Абонамент в HR Клуб
  • Стани автор
    • Стани експерен автор
    • Стани гост-автор
HRManager.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало HR Експерт Статии

Защо е важно HR-ът да подкрепя развитието на умения за комуникация на своите служители?

Живка Аджеларова От Живка Аджеларова
17.09.2024
В Статии, HR Експерт
Време за четене: 1 минути
A A
0
Защо е важно HR-ът да подкрепя развитието на умения за комуникация на своите служители?

Без съмнение, за да твърдим, че дадена комуникация е добра, това означава да са налице доверие и прозрачност. И именно когато създават среда, насърчаваща прозрачността във всички области, независимо от старшинството или отдела, HR лидерите могат да насърчат по-голямо доверие и лоялност. Защо обаче да го направят?

Комуникацията е по-важна от всякога, особено за един HR лидер

Това твърди експертът от Обединеното кралство Франк Вайсхаупт, главен изпълнителен директор на фирмата за технологии за сътрудничество Owl Labs. В изказването си той допълва, че ефективната комуникация и подкрепящото управление са по-скоро задължителни и по важност трябва да се подреждат наравно с възнаграждението.

Мнението му е отразено в резултатите от проучване на образователната компания Inspiring Learning, според които работодателите ценят комуникацията (52%) почти два пъти повече от компютърните умения (26%).

Нещо повече. Според резултатите от проучването, публикувани на 11 септември, 27% от британските работници не получават никаква подкрепа за развиване на умения като комуникацията.

Екипът на Owl Labs възложи на изследователската компания 3Gem да направи проучване сред 2000 души, от които 590 са собственици на бизнес. Работата на терен е проведена между 31 юли и 6 август 2024 г.

Мишел Минникин, ръководител на отдел „Хора и култура“ в консултантската компания Work Pirates, отбеляза, че добрите комуникатори притежават три качества:

  1. слушат активно;
  2. предават посланията ясно;
  3. адаптират се към аудиторията си.

Дейв Джеймс, треньор и професионален оратор, се съгласи, че ясният изказ е ключово умение, което успешните комуникатори притежават и коментира:

„Да бъдеш добър комуникатор включва няколко ключови умения: самосъзнание, яснота относно целта на комуникацията, присъствие и способност да слушаш и да демонстрираш разбиране. Някои хора по природа ги притежават, но други се нуждаят от помощ, за да развият тези умения.“

И така, как лидерите в областта на човешките ресурси могат да помогнат?

HR-ите са тези, които трябва да моделират пряка, открита и честна комуникация. Това може да се случи чрез организиране на семинари за изграждане на умения и насърчаване култура на обратна връзка, в която служителите се чувстват в безопасност да изразяват мнението си и да се учат от грешките си.

Наставничеството, обратната връзка и ролевите игри могат да помогнат на хората да се научат как да общуват по-добре, както и работодателите да осигурят безопасно пространство за развиване на тези умения. А подкрепата от по-възрастни и опитни членове на екипа ще помогне в тази посока.

Но тук трябва да се внимава да не се омаловажи стойността на комуникацията, като се постави под шапката на меките умения. Но когато ги наричаме „меки умения“, всъщност им правим лоша услуга. Защото доброто общуване носи реален шанс за промяна на резултата от даден разговор и довеждане до положителен резултат за всички, което далеч не е меко.

СподелетеСподелете

Прочетете още

2150038853
HR Експерт

Дигитализиране и автоматизиране на HR процесите

14.05.2025
freepik retouch 92770
HR Експерт

Прозрачност и справедливост в управлението на заплащането

24.02.2025
we are hiring
HR Експерт

От данни към действие: Как стандартизирането на разходите за наемане трансформира успеха на бизнеса

02.01.2025
Списание "HR Мениджър" Списание "HR Мениджър" Списание "HR Мениджър"

HR Club

vn

Вероника Николова: PR специалистът е гласът, който прави бизнеса разбираем, човешки и въздействащ

07.07.2025
blagomirakotseva

Изнесеният офис е много повече от работно място със страхотна гледка

30.05.2025
2150038853

Дигитализиране и автоматизиране на HR процесите

14.05.2025
umenshumen1

Технологиите срещат бъдещето: „Умен Шумен“ превръща града в дигитална сцена на идеи, игри и иновации

08.05.2025
gian paolo aliatis afflhhvvua unsplash 1

Създаване на продуктивна среда: малки детайли с голямо значение

23.04.2025
hr 1920x1080 1

Какво е бъдещето на HR мениджмънта?

31.03.2025

Знанието е най-ценният ресурс!

Абонирайте се и получете известия за най-новите статии, интервюта в сферата на Човешките ресурси и Мениджмънта. Присъединете се към 3225 водещи експерти, HR професионалисти и мениджъри, които получават първи професионална информация като читатели на "HR Мениджър БГ"

Благодарим Ви!

Поздравления, Вие се абонирахте успешно! 

Най-популярни

Важни промени в новия Регистър на заетостта: въвежда се Единен електронен трудов запис (ЕЕТЗ)

Тест за емоционална интелигентност (EQ тест)

Как да назнача чужденец на трудов договор?

В кои случаи на отсъствие на служител работодателят има право да предизвика проверка?

Случи се най-радикалната промяна в Търговския закон от 30 години насам

Христо Чаков: „На запад компании насърчават здравословния сън с бонуси за служителите“

Мотивация и стимулиране на персонала

"Всеки втори експерт човешки ресурси чете HR Мениджър БГ"

Последни HR Новини
vn

Вероника Николова: PR специалистът е гласът, който прави бизнеса разбираем, човешки и въздействащ

07.07.2025
blagomirakotseva

Изнесеният офис е много повече от работно място със страхотна гледка

30.05.2025
2150038853

Дигитализиране и автоматизиране на HR процесите

14.05.2025
Меню​
  • HR Новини
  • HR Мениджър
  • HR Експерт
  • HR Ресурси
  • HR Premium Club
  • MYJOB.BG
  • HR Новини
  • HR Мениджър
  • HR Експерт
  • HR Ресурси
  • HR Premium Club
  • MYJOB.BG
Информация
  • Списания
  • Реклама
  • Контакти
  • Портфолио
  • Събития
  • Списания
  • Реклама
  • Контакти
  • Портфолио
  • Събития

Онлайн медия и списание
„HR Мениджър БГ“

Списание "HR Мениджър" vol1/2024

Тема на броя: „EMPLOYER BRANDING – Новата реалност пред предизвикателството да бъдеш работодател“

Списание HR Manager 2024 - Employer branding 1
АБОНИРАЙ СЕ
Реклама и ПР
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2024
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола? Регистрация

Регистрация

Попълнете формата, за да се регистрирате

Всичики полета са задължителни Вход

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Управление на съгласие
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Функционални Винаги активен
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Опции
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Управление на опциите Управление на услуги Управление на {vendor_count} доставчици Прочетете повече за тези цели
View preferences
{title} {title} {title}
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • HR Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR Premium Club
  • Абонамент в HR Клуб
  • Стани автор
    • Стани експертен автор
    • Стани гост-автор
  • –––––––––––
  • За Нас
  • Реклама
  • Контакти
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?