Освен видеата, представящи първия работен ден на новоназначените служители, в TikTok се появи и тенденция за споделяне на рутинните действия и от служители с натрупан стаж. Това се забеляза най-напред при хора, работещи в сферата на цифровите технологии, които заснеха ежедневните си работни дейности, а с това допринесоха за изграждането на корпоративния бранд на редица организации.
От публикуваните клипчета в TikTok стана ясно, че служителите работят при много добри условия, а работата им не ги натоварва психически и емоционално, а е приятна
Благодарение на тенденцията за видео блог за работния ден, която стана доста популярна в TikTok през последните дни, все повече хора започнаха да записват и споделят своето ежедневие на работното място.
Въпреки че при много от видеоклиповете работата тече с нормален интензитет, фокусът на вниманието се измести към тези, в които натоварването е много ниско, а условията на труд са отлични. Компаниите, които предоставят тези условия, бързо грабнаха вниманието на аудиторията.
В непрекъснато развиващия се бизнес и интернет свят излъчването на компаниите в социалните мрежи е от значително влияние за тяхното развитие.