Macy’s публикува новината, че ще наеме повече от 31 500 служители на пълно и непълно работно време за предстоящия празничен сезон. А доклад, изготвен по-рано тази седмица от Challenger, Gray & Christmas, съобщава, че се очаква американските търговци на дребно да наемат по-малко работници през този празничен сезон, отколкото през 2023 г. Причина за това е по-слабия пазар на труда и по-ограничените потребителски разходи, които навлизат в решаващия период на пазаруване.
Миналата година Macy’s беше заявила, че ще наеме около 38 000 служители, докато през 2022 г. обяви, че ще приеме около 41 000 работници
Прогнозата на Deloitte показа, че празничните продажби в САЩ се очаква да нараснат с най-бавния си темп от шест години насам, тъй като постоянната инфлация и изчерпаните спестявания превръщат купувачите в по-скромни преди периода на празнично пазаруване. Макар, че продажбите по време на празничния сезон обикновено представляват повече от половината от годишните приходи на американските търговци на дребно.
Отделно от това друга компания, която се занимава с доставка на колетни пратки – UPS, заяви, че планира да наеме 125 000 работници за празничния период, което е повече от 100-те хиляди, наети миналата година, за да се подготви за натоварения сезон на доставките.