Програмата, наречена „TikTokResumes“, е продукт на базирана в Китай платформа за създаване и споделяне на видеоклипове TikTok. Тя се използва от 2016 г., но наскоро представи въпросната си нова програма, която вече се прилага от компании като Target, NBA, NASCAR и Shopify.
Превръщайки процеса на онлайн интервюта, създаден от пандемията, във възможност, TikTok обяви, че ще създаде необичаен процес за кандидатстване за работа за поколението Z
Ръководството на TikTok сподели, че компаниите, търсещи служители, и кандидатстващите за работа хора ще се срещат чрез кратки видеоклипове в програмата „TikTokResumes“.
От това става ясно, че TikTok няма да остане само като платформа за забавление в нашето ежедневие, а непръкаснато ще продължава да се развива и да създава интересни опции за своите потребители.