Изграждането на силен Employer branding днес е от съществено значение за всяка успешна организация – все пак става въпрос за имиджа на компанията и стойността, която откриват служителите, работейки там.
Добре известно е, че кандидатите вече не просто търсят работа, а възможности за развитие. Така че, за да привлечете най-добрите млади таланти, вашата компания трябва да има силно присъствие в дигиталното пространство.
Бъдете активни във вашите социални мрежи
Социалните мрежи са най-мощният инструмент за изграждане на работодателската марка. Използвайте ги, за да споделяте актуални новини и събития, свързани с компанията и служителите.
Ако искат да проучат една компания, хората първо ще проверят дали тя е активна в социалните мрежи и какво точно е съдържанието, което предлага. Когато от месеци няма активност или много рядко се появяват публикации, това веднага ще направи лошо впечатление на един добър талант в сферата и ще го накара да подмине тази компания.
Най-добрият начин да спечелите доверие е като публикувате повече реални снимки на екипа, на офиса, за развлеченията извън офиса, когато сте на тиймбилдинг, например.
Освен това можете да направите имиджово видео на компанията и да насърчите служителите да го разпространяват в своите профили, за да достига до повече хора. Това също допринася за развитието на еmployer branding-а.
Създавайте привлекателно и полезно съдържание
Първото много важно е компанията да има строга бранд идентичност и да се спазва така нареченият Brandbook – цветове, шрифт, tone of voice. Това кара потребителите да разпознават бранда ви, дори когато само скролват информацията.
Снимките на служителите и Storytelling-а също са задължителни елементи за Facebook, Instagram, LinkedIn. Затова се постарайте да подготвите кратки цитати от служителите си или кратки видеа, в които те говорят за своята работа в компанията. Можете да опитате и със съдържание като “behind the scenes”, представящо хората зад екипа на „Social media marketing” отдела.
А как да използвате правилно социалните мрежи Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, за да успеете с тяхна помощ да изградите качествена дигитална визия на компанията, можете да разберете от продължението на материала тук.