HR PremiumHR МаркетингHR Мениджър

Как да проведем вътрешен одит на бранда на работодателя в 5 стъпки

IMG IT Academy

Работата по брандинга на работодателя започва с одит. В резултат на такъв одит е важно за нас да определим нашите предимства, върху които ще изградим позиционирано и стойностно предложение, както и слабите страни, които могат да бъдат пречка за привличането на достойни кандидати.

Защо си струва да се започне с вътрешен одит на бранда? Първо, имаме всички ресурси за това и можем да го направим сами. И второ, именно с вътрешната аудитория трябва да започнем развитието на бранда на работодател, дори ако целите на вашия проект са за набиране на нови служители.

Джо Питърс, вицепрезидент на Philips, казва: „Да спечелиш войната за таланти означава, преди всичко, да се фокусираш върху задържането на работещите при вас таланти, и след това да заемете силна позиция в ключовия сегмент на пазара на труда“.

Вътрешният бранд на работодателя е възприятието и отношението на вашите служители към компанията. Това, което те мислят за вас, какво чувстват, работейки във вашата компания, и това, което те разказват като резултат на своите познати и приятели.

Пристъпвайки към вътрешен одит на бранда, е важно да разберете какво определя това възприятие и отношение. Предлагаме, отговаряйки на този въпрос, незабавно да определим тематичните блокове на нашето изследване.

Това съдържание е заключено!

Влезте, за да отключите съдържанието!

Digital Agency SEOMAX
Покажи повече

HR Мениджър

HR Мениджър е специализиран интернет ресурс насочен към предоставяне на актуална информация в областта на мениджмънта и управлението на човешките ресурси, както и полезни съвети и насоки към младите специалисти, които търсят професионална реализация.

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close