• ЗА НАС
  • РЕКЛАМА
  • КОНТАКТИ
  • Вход
  • Регистрация
Няма резултати
Вижте всички резултати
Известия
HRManager.bg - Онлайн медия и списание
Design Expert
  • HR Новини
    • България
    • Свят
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Анализи
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR Premium ClubVIP
  • Абонамент
    • Абонамент в HR Клуб
  • Стани автор
    • Стани експерен автор
    • Стани гост-автор
  • HR Новини
    • България
    • Свят
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Анализи
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR Premium ClubVIP
  • Абонамент
    • Абонамент в HR Клуб
  • Стани автор
    • Стани експерен автор
    • Стани гост-автор
HRManager.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало HR Мениджър Интервюта

Денис Димитров: „В „Pellucci“ инвестираме в своите партньори и създаваме среда за развитие“

Разговор с творческия директор и съосновател на академия „Pellucci“

Редактор От Редактор
09.07.2024
В Интервюта, HR Мениджър
Време за четене: 1 минути
A A
0
Денис Димитров: "В „Pellucci“ инвестираме в своите партньори и създаваме среда за развитие"

Салоните за красота „Pellucci“, основани с водещата цел да предоставят висококачествени услуги и индивидуален подход към всеки клиент, днес са водещи в бранша с няколко обекта в страната.

А предоставянето на висококачествено обучение за салоните за красота и повишаването на стандартите на предлаганите услуги, при това на достъпна цена, е една от основните мисии на академията „Pellucci“, където се обучават кадри в следните професии:

  • Фризьорство
  • Бръснарство
  • Маникюр и педикюр
  • Грим
  • Миглопластика

Завършилите успешно курсовете на академия „Pellucci“ имат възможност за реализация във франчайз системата на компанията или в други луксозни салони за красота в България

Над 95% от кадрите намират успешна реализация в избраната от тях професия. А академията не спира да предоставя най-достъпното и бързо приложимо обучение, което подготвя учениците ѝ с необходимите знания и увереност да започнат веднага като специалисти в избраната от тях област.

Освен със своя професионализъм и иновативност, салон „Pellucci“ е известен и с проекта „Подкрепа за образованието на таланти“, който има за цел да подпомогне млади специалисти в тяхното професионално развитие.

А как точно възниква идеята за създаване на проекта и каква роля играе създаването на среда за израстването на специалистите не само за просперитета на бранда, но и на целия сектор – това са само част от въпросите, които зададохме на г-н Денис Димитров – творчески директор и съосновател на академия „Pellucci“.

Здравейте, г-н Димитров! Вие сте основател на салоните за красота „Pellucci“, които могат да бъдат открити в няколко града в страната. Какви са Вашите практики за подбор на таланти?

Здравейте и благодаря за този разговор! В салоните за красота „Pellucci“ основният ни фокус е върху личността и професионализма на кандидатите. С времето изградихме многоетапен процес на подбор, който включва няколко интервюта, практически тестове и пробни дни. Благодарение на тази система успешно подбираме своите кадри.

Салон и академия „Pellucci“: „Инвестирайте в своите партньори и създайте среда за развитие“

За нас е много важно да видим как кандидатите се справят в реални работни условия и как комуникират с клиентите. Освен това, ние се стремим да открием хора с иновативен подход и желание за развитие в професията. Един от успешните примери е нашият старши фризьор Марио Наков, който започна при нас като стажант, а сега ръководи екип от осем специалиста.

Като говорим за подбор на кадри – какви са предизвикателствата във Вашия бранш и как се справяте с тях?

Какво в повечето браншове и при нас едно от основните предизвикателства е намирането на квалифицирани и мотивирани кадри, които да отговорят на високите стандарти на салоните ни. За да се справим с това, ние постоянно инвестираме в обучение и професионално развитие на нашите партньори, както и в модерно оборудване и иновативни технологии. Организираме вътрешни курсове и семинари, както и имаме програми за обмен на опит с водещи специалисти от страната и чужбина.

Бихте ли разказали повече за възможностите на професионалните Ви курсове? Защо те са толкова важни за бизнес като Вашия?

Професионалните курсове са не само средство за усъвършенстване на техническите умения, но и важен елемент от стратегическото развитие на всеки успешен бизнес. В това число и на фризьорството и козметологията. Те осигуряват на кадрите необходимите знания и умения, за да се адаптират към променящите се условия на пазара и да продължат да предоставят висококачествени услуги на своите клиенти.

Професионалните курсове, които предлагаме, са ключов елемент за успеха на „Pellucci“. Те включват различни модули – от основни техники до най-новите тенденции в козметологията и фризьорството.

Чрез тези курсове гарантираме, че нашите партньори са винаги в крак с новостите и могат да предложат най-високото качество на обслужване на клиентите ни.

Как възникна идеята за създаването на проекта „Подкрепа за образованието на таланти“? Как той Ви помага да откриете точните служители?

Идеята за проекта „Подкрепа за образованието на таланти“ се роди някак естествено. Той е резултат от една моя сбъдната мечта, която съчетава визията, мисията и ценностите на “Pellucci”. Един ден преди години животът ме срещна с едно много талантливо момче, мой приятел, който нямаше финансовата възможност да се обучава в академията за фризьорство. Желанието ми да му помогна не само финансово, но и морално го превърна в нашия пръв стипендиант. Щастливи сме, че днес неговото име е водещо в средите, а той не спира да се развива и обучава следващите специалисти.

Така съвсем непринудено се появи нашата кауза „Подкрепа за образованието на таланти“. Проектът ни позволява да открием и обучим нови таланти, които иначе може би нямаше да имат възможност да се развият професионално. Това е и начин да върнем на обществото, като инвестираме в образованието и бъдещето на младите хора.

Салон и академия „Pellucci“: „Инвестирайте в своите партньори и създайте среда за развитие“

Един от успешните примери е нашата партньорка Вероника Маринова, която започна като ученичка в нашия проект и днес е водещ специалист в областта на маникюра.

Какъв е съветът Ви към другите бизнеси в сферата по отношение на набирането на таланти?

Моят съвет към другите бизнеси е да инвестират в своите партньори и да създадат среда, в която те могат да растат и да се развиват. Важно е да се слушат нуждите и желанията на партньорите и да се предлагат възможности за обучение и развитие.

Освен това, подборът трябва да бъде базиран не само на уменията, но и на личностните качества, които са от съществено значение за успеха на екипа.

Например, ние винаги търсим кандидати с добри комуникационни умения и желание за работа в екип, защото вярваме, че тези качества са ключови за успешната работа в нашите салони.

ВИЗИТКА
Денис Димитров е професионален фризьор с дългогодишен опит в индустрията. Той започва своята кариера през 2017 г., като преминава обучения при водещи имена в българското и международното коафьорство. Работил е в един от най-луксозните салони в България и в салон и академия „Pellucci“ като фризьор, лектор и мотиватор. Днес е творчески директор и съосновател на академия „Pellucci“, където основният стремеж е да се обучават нови таланти в професиите на красотата.
Денис е автор на четири учебника по фризьорство и бръснарство и създател на собствен бранд козметика за брада, коса, лице и нокти. Неговото мото е: “Тук си специален” – философия, която се вгражда във всяка услуга и обучение на салон и академия „Pellucci“.
СподелетеСподелете

Прочетете още

vn
Интервюта

Вероника Николова: PR специалистът е гласът, който прави бизнеса разбираем, човешки и въздействащ

07.07.2025
blagomirakotseva
Интервюта

Изнесеният офис е много повече от работно място със страхотна гледка

30.05.2025
2150038853
HR Експерт

Дигитализиране и автоматизиране на HR процесите

14.05.2025
Списание "HR Мениджър" Списание "HR Мениджър" Списание "HR Мениджър"

HR Club

vn

Вероника Николова: PR специалистът е гласът, който прави бизнеса разбираем, човешки и въздействащ

07.07.2025
blagomirakotseva

Изнесеният офис е много повече от работно място със страхотна гледка

30.05.2025
2150038853

Дигитализиране и автоматизиране на HR процесите

14.05.2025
umenshumen1

Технологиите срещат бъдещето: „Умен Шумен“ превръща града в дигитална сцена на идеи, игри и иновации

08.05.2025
gian paolo aliatis afflhhvvua unsplash 1

Създаване на продуктивна среда: малки детайли с голямо значение

23.04.2025
hr 1920x1080 1

Какво е бъдещето на HR мениджмънта?

31.03.2025

Знанието е най-ценният ресурс!

Абонирайте се и получете известия за най-новите статии, интервюта в сферата на Човешките ресурси и Мениджмънта. Присъединете се към 3225 водещи експерти, HR професионалисти и мениджъри, които получават първи професионална информация като читатели на "HR Мениджър БГ"

Благодарим Ви!

Поздравления, Вие се абонирахте успешно! 

Най-популярни

Важни промени в новия Регистър на заетостта: въвежда се Единен електронен трудов запис (ЕЕТЗ)

Тест за емоционална интелигентност (EQ тест)

Как да назнача чужденец на трудов договор?

В кои случаи на отсъствие на служител работодателят има право да предизвика проверка?

Случи се най-радикалната промяна в Търговския закон от 30 години насам

Христо Чаков: „На запад компании насърчават здравословния сън с бонуси за служителите“

Мотивация и стимулиране на персонала

"Всеки втори експерт човешки ресурси чете HR Мениджър БГ"

Последни HR Новини
vn

Вероника Николова: PR специалистът е гласът, който прави бизнеса разбираем, човешки и въздействащ

07.07.2025
blagomirakotseva

Изнесеният офис е много повече от работно място със страхотна гледка

30.05.2025
2150038853

Дигитализиране и автоматизиране на HR процесите

14.05.2025
Меню​
  • HR Новини
  • HR Мениджър
  • HR Експерт
  • HR Ресурси
  • HR Premium Club
  • MYJOB.BG
  • HR Новини
  • HR Мениджър
  • HR Експерт
  • HR Ресурси
  • HR Premium Club
  • MYJOB.BG
Информация
  • Списания
  • Реклама
  • Контакти
  • Портфолио
  • Събития
  • Списания
  • Реклама
  • Контакти
  • Портфолио
  • Събития

Онлайн медия и списание
„HR Мениджър БГ“

Списание "HR Мениджър" vol1/2024

Тема на броя: „EMPLOYER BRANDING – Новата реалност пред предизвикателството да бъдеш работодател“

Списание HR Manager 2024 - Employer branding 1
АБОНИРАЙ СЕ
Реклама и ПР
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2024
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола? Регистрация

Регистрация

Попълнете формата, за да се регистрирате

Всичики полета са задължителни Вход

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Управление на съгласие
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Функционални Винаги активен
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Опции
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Управление на опциите Управление на услуги Управление на {vendor_count} доставчици Прочетете повече за тези цели
View preferences
{title} {title} {title}
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • HR Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR Premium Club
  • Абонамент в HR Клуб
  • Стани автор
    • Стани експертен автор
    • Стани гост-автор
  • –––––––––––
  • За Нас
  • Реклама
  • Контакти
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?