HR МениджърИнтервюта

24 милиона на 24 години: Kак двама 24-годишни младежи създадоха бизнес, който оперира в 24 европейски държави

Васил Ралчев и Георги Димитров и техният бизнес за козметика InaEssentials

IMG IT Academy

InaEssentials

24 милиона на 24 години: Kак двама 24-годишни младежи създадоха бизнес, който оперира в 24 европейски държави

Голямата страст на Васил и Георги, бизнес, който те започват през 2019 година в България. Те създават онлайн магазин, в който предлагат произведени в гр. Панагюрище флорални води от етеричномаслени култури. Всички продукти се произвеждат от семейството на Васил от техни биологични насаждения, като основен отговорник е бащата на Васил. Майка му помага с администрацията, а двете му сестри помагат с чуждите пазари. Днес брандът има над 28 продукта, над 800,000 клиенти, оперира на 24 пазара, а скоро ще излезе извън границите на Европа, в пазари като САЩ и Австралия.

Началото

В началото на 2019 всичко започва като на шега. Бутилките се сипват с каничка, семейството публикува постове в социалните мрежи и отговаря на съобщения и коментари. Нещата започват да се променят, когато започват да рекламират не с продуктите и ефектите им, а със семейството и историята зад продуктите, както и с мненията на своите клиенти. Тази стратегия се оказва правилна и предразполага InaEssentials към успех.

Европейските пазари

След успешното начало на българския пазар, Васил и Георги решават да рискуват и да отворят бизнеса си и в чужбина. Създават нов уебсайт, намират логистични партньори, наемат човек с немски език и създават InaEssentials.de – сайтът им за немския пазар. Огромният успех на немския магазин им докарва средства, които те инвестират в софтуерни решения, екип и нови пазар. Тези стъпки дават солидна основа и до края на 2020 година те отварят още 8 пазара по същия модел.

24 милиона на 24 години: Kак двама 24-годишни младежи създадоха бизнес, който оперира в 24 европейски държави

На розобер в Панагюрище с 6 посланика

Бранд на европейско ниво

 Въпреки първоначалния успех, Васил и Георги виждат, че за да се получи нещо наистина голямо, трябва да има системи, процеси и хора зад всичко това. Именно в това инвестират през 2021 година, когато наемат млад и талантлив екип, влагат средства в софтуерни решения и започват да изграждат фирма с ценности, структура и устойчива стратегия. На гърба на тази основа те продължават да растат, като завършват 2021 година с 24,000,000 лв. общ оборот на всички компании зад бранда InaEssentials и повече от 500,000 клиенти.

Бъдещето

Целта за 2022 година е брандът да излезе извън европейския пазар и да затвърди своите позиции. Фирмата все по-силно инвестира в млад и мотивиран екип, заедно с който InaEssentials да стане световен фактор в областта на козметиката, каквато е и визията на проекта. С тази цел и работят двамата талантливи младежи Васко и Жоро, които дават пример, че и младите хора в България могат да управляват бизнес и да се конкурират с европейските брандове.

Digital Agency SEOMAX
Покажи повече

HR Manager

hrmanager.bg | Портал на знанието: Човешките ресурси, HR мениджмънт

Подобни публикации

Back to top button
Close
Close