Темата за развитието на работодателската марка без съмнение е една от водещите в днешния бизнес свят. Защото без съмнение добрият имидж на компанията е това, което привлича квалифицираните кандидати, готови да дадат всичко от себе си за своето професионално развитие и това на компанията. Затова и сп. Enterprise избра темата Employer Branding като водеща на събитието, проведено в Пловдивския униварситет „Паисий Хилендарски“.
Конференцията Employer Branding беше посрещната с огромен интерес от страна на студентите, които изпълниха почти напълно капацитета на залата и участваха активно в дискусии с лекторите
Надя Гогова, издател и управляващ партньор на сп. Enterprise, приветства аудиторията с думите:
„Работодателският бранд е изключително важен за привличането и задържането на таланти. Сп. Enterprise се доказа в годините като мост между бизнеса и образованието, свързващото звено, което да представя актуална информация и съвременните добри практики в HR маркетинга и мениджмънта и управлението на таланти.“
Гогова благодари на всички замесени в организацията на събитието и даде думата на Християн Петков, Оперативен директор на JobTiger, който представи актуални данни за заетостта на младежите в България. След него думата получиха и лекторите Александър Иванов, управляващ партньор на CreateX, както и Рая Цветкова и Боян Станев от Lidl Bulgaria. Иванов възбуди интересна дискусия за новите възможности, които младежите могат да търсят на трудовия пазар, а представителите от ритейл компанията дадоха подробна информация относно стажантските си програми и добавената стойност, които младежите могат да получат в работната атмосфера на компанията.
В кафе-паузата студентите имаха възможността да се запознаят лично с лекторите от програмата, да разберат за възможностите, които им предлагат компаниите-изложители на събитието – Lidl Bulgaria, Kaufland Bulgaria и ABB, както и да разменят контакти и помежду си.
Акцент на събитието беше и издаването на физическото списание HR Manager, в което и експертите от програмата на събитието Жюстин Томс и Йоана Атанасова участват като гост-автори. По време на своите презентации те засегнаха теми като ефективните канали за комуникация на Employer Branding и ролята на изкуствения интелект в кариерата в бъдеще.
Официални партньори на Employer Branding Day: Lidl Bulgaria и Kaufland Bulgaria
Стратегически партньор: ABB
Партньор: Devin
Медия партньори: JobTiger, HR.Manager
Дигитални маркетинг партньори: Seomax Digital Agency, Design Expert
Комуникационен партньор: RED Communications Agency