HR РесурсиМотивация на персонала

Как да повишите удовлетвореността на вашите служители

IMG IT Academy

Днешната статия е по-конкретна от всякога. Уверяваме ви, че осигуряването на удовлетворение на вашите служители от работата с вас е най-добрата инвестиция. Днес подготвихме списък, който да ви помогне да направите персонала си по-щастлив! И най-хубавото е, че прилагането на тези съвети не изисква вливане на огромни бюджети, но ще отнеме известно време.

1.Бъдете прозрачни.

Говорете открито за плановете на компанията, причините за това или онова решение. Персоналът ще оцени вашата честност и ще бъде по-честен с вас.

2.Поддържайте социални връзки.

Организиране на корпоративни партита; „семейни дни“, когато можете да поканите близките си в офиса; осигурете удобно място за кратки разговори на кафе.

3.Проведете анкети и вземете предвид резултатите от тях.

Разберете какво харесват и не харесват вашите служители. Ще бъдете изненадани колко неочаквани отзиви ще получите.

4.Насърчавайте смелостта.

Вашите служители не трябва да се страхуват да правят грешки, или няма да опитат нищо ново.

5.Показвайте уважение.

Независимо дали разговаряте със стажант или старши специалист.

6.Не забравяйте за благодарността.

Както устно, така и под формата на материални стимули и подаръци.

7.Организирайте фирмената политика

Организирайте в компанията политика на баланс между работата и личния живот.

8.Обединете екипа около целта.

Участието в обща кауза мотивира и дава усещане за собствена значимост.

9.Дайте автономия.

Не бива да контролирате всяка малка задача. Доверете се на служителите си, нали вие избрахте най-добрите.

10.Предложете гъвкаво работно време.

Задръствания, семейни обстоятелства, предпочитание да се работи късно, вместо рано сутрин, направете за служителите си гъвкаво работно време.

11.Създайте идеалното работно място.

Например, ако екипът работи в open space, погрижете се за офис, където можете да се концентрират в тишина.

12.Предлагайте добри социални пакети и ползи, когато е възможно.

Абонамент за фитнес зала, уроци по английски език, доброволна медицинска застраховка – всеки служител има свои собствени желания и нужди.

13.Доверявайте предизвикателни и интересни задачи.

14-Поставете ясни и разбираеми задачи с краен срок.

Комуникационният проблем е актуален за много компании. Бъдете по-конкретни и разбираеми, така работата ще бъде по-лесна за всички.

15-Никога не правете забележки на служителите публично.

Публичното унижение никога не е помагало на никого да се представя по-добре в дългосрочен план.

16.Проявете разбиране в случай на закъснение.

Разберете причината за закъснението, може служителят да се нуждае от преразглеждане на работния график.

17.Бъдете учтиви.

„Това е разбираемо“, ще кажете вие. Винаги ли обаче в офиса цари учтивост и уважение?

18.Помогнете за изграждане на кариерен план.

Ако служителят ясно вижда бъдещето си във вашата компания, тогава усърдието и мотивацията му се увеличават.

Уважавайте, шегувайте се понякога и се опитайте да удовлетворите нуждите на персонала, защото хората са най-ценният ресурс във всяка компания.

 

Digital Agency SEOMAX
Покажи повече

HR Manager

hrmanager.bg | Портал на знанието: Човешките ресурси, HR мениджмънт

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close