HR РесурсиТестове и анкети

Нивото на загриженост – Въпросник за сътрудници

IMG IT Academy

Този тест има за цел да определи нивото на загриженост на сътрудниците на компанията. Инструкция: отговорете на предложените въпроси отбелязвайки една от клетките с цифри: от 1 до 3 (което означава, че вие сте напълно съгласни с твърденията) от -1 до -3 (пълно несъгласие).

 

No

 

Въпрос

Отговори
ДаНе
3210-1-2-3
1В тази фирма  е прието да се проявява загриженост и внимание към сътрудниците.
2Аз зная, че моят личен живот вълнува ръководството. 

 

3Ръководството е готово да ми помогне ако с обърна към него с молба.
4Аз зная, че ако помоля за помощ, моите колеги и ръководството ще се постараят да ми помогнат.
5Много пъти са ми помагали, когато съм се сблъсквал с лични проблеми.
6В тази фирма всички конфликти се уреждат обективно и публично, няма задкулисни борби и интриги.
7На мене ми харесват колегите и ръководството. 

 

8Ако е необходимо, аз с готовност ще помогна според силите си. 

 

 

Резултати:

До 5 точки- ниска оценка за нивото на загриженост от страна на ръководството и колектива.

От 5-17 точки– средна оценка за нивото на загриженост.

Над 17 точки– оценката по всяка вероятност е завишена и нетрябва да се взима под внимание.

Сравнете получените резултати. Може да се окаже, че ръководството и сътрудниците съвсем различно оценяват ситуацията. А това е благодатна почва за конфликти. Нивото на загриженост трябва да бъде конфортно. Грижи, колкото и странно да звучи може да има много. Ако се разчуе, че това не е фирма, а седянка, към вас ще поемат хора, за които грижата е любим наркотик. В тази ситуация чувството за мярка е качество, което не бива да подценявате.

На общото ниво на лоялност и на нейното възникване забележимо влияние оказва информираността на сътрудниците за целите на компанията. Ако сътрудникът споделя целите на компанията и способите за тяхното постигане, то лоялността ще възникне значително по-бързо. Имайки представи за целите работникът може според своите сили и знания да прогнозира бъдещето. Ако му се струва, че напред има много блага и ползи, то това ще укрепи неговата лоялност.

Ако за целите на компанията нищо не е известно, то всеки може да предположи всичко. И много често предположенията са негативни. Съответно отрицателните предположения създават нежелано бъдеще. Как да бъдеш лоялен, когато отпред има само проблеми. Една мисъл те вълнува-навреме да си тръгнеш. Важна е не само самата цел, но и приетите в компанията способи за нейното постигане.

Digital Agency SEOMAX
Покажи повече

HR Manager

hrmanager.bg | Портал на знанието: Човешките ресурси, HR мениджмънт

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close