HR РесурсиПодбор на персонала

Типoви поведенчески въпроси за оценка на компетентностите

IMG IT Academy

Внимание към детайлите

-Разкажете ни за случай, когато сте открили грешка в работата си. Как се случи това? Какво направихте, за да я поправите?

-Случвало ли ви се е някога да се зарадвате на това, че сте обърнали внимание на детайли? Моля, разкажете ни за този случай.

Способност за адаптиране

-С кои лидери ви е било най-лесно да работите? Най-трудно? Защо?

– С какви проблеми сте се сблъсквали при преминаване от една задача към друга?

Комуникационни умения

-Представете си, че трябва да обясните сложен проблем на човек, който се сблъсква с него за първи път. Как ще го направите?

– Опишете как сте взели решение въз основа на информация, получена чрез разговори с колеги.

-Провеждали ли сте някога публични речи? Как се справихте с тази задача? Какъв беше резултатът?

Приемане на решения

-Кажете ни за най-трудното решение, което сте взели през последната година. Защо ви беше особено трудно?

-Опишете проблем, свързан с работата, с който ви се е налагало да се сблъскате наскоро. Какви средства използвахте, за да го разрешите?

-Имате ли усещането, че вземате решения твърде бързо? Твърде бавно?

Делегиране

-Опишете как обикновено молите подчинените да изпълняват определени задачи.

-Кажете ни за ситуация, когато сте делегирали правомощия, но работата, противно на вашите очаквания, не е свършена. Защо мислите, че това се е случило? Какво бихте направили в подобна ситуация следващия път?

Независимост

-Дайте пример за това как сте приели идея или проект, знаейки, че това може да предизвика негативни реакции от някои други хора. Какъв беше резултатът от вашите действия?

Инициатива

-Разкажете за ситуация, когато сте поели инициативата и сте вдъхновили другите да изпълнят важна задача и сте се доказали като лидер.

-Опишете ситуацията, в която сте се оказали изправени пред сериозен проблем. Какво сте направили, за да го разрешите?

Лидерски умения

-Изказвали ли сте някога нова политика или насока на дейност, различна от приетата във фирмата? Какво направихте, за да осигурите взаимодействие с колегите? До какъв резултат доведе това?

-Опишете ситуация, при която подчиненият ви има проблем с изпълнението на задачите. Как му помогнахте да се справи с проблема?

Планиране/управление на времето

-Опишете вашата типична работна седмица. Как планирате дейностите си за седмицата? Доколко е ефективен вашият график?

-Разкажете ни за ситуация, при която вашият график е нарушен от непредвидени обстоятелства. Какви бяха вашите действия?

Устойчив на стрес

-Какъв вид натоварване обикновено изпитвате на работа? Как се справяте с това? Кое е най-разочароващото нещо за вас? Кое най-вече би ви потопило в разочарование?

 

Digital Agency SEOMAX
Покажи повече

HR Manager

hrmanager.bg | Портал на знанието: Човешките ресурси, HR мениджмънт

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close