Digital HRHR Мениджър

Къде в дигиталния маркетинг е мястото на VR технологиите

Атанас Ламбев

IMG IT Academy

Пазаруването и резервациите във виртуалното пространство с imot360 са факт.

До скоро да видиш имот, обувки, четка за зъби от всички страни, като истинска в УЕБ, беше напълно невъзможно. С времето, стремглавото и лудо напредване на технологиите, това все по-често се превръща в нормално. Нормално, стига собствениците на сайта, който посещавате да имат напредничаво мислене.

Фантазията и всичко, за което сме мечтали се доближава до нас!

Къде в дигиталния маркетинг е мястото на VR технологиите

Мечтайте …. От всеки ъгъл!

След края на социалното дистанциране навиците си останаха. Мечтаем за жив контакт, събиране на по чашка кафе с приятел или партньор, но не сме готови да се разделим с удобството, което свикнахме да усещаме.

Защо 360 градуса? Защото по този начин всичко, което ви отнема време и ресурс вече е в миналото.

Анализ на водещи компании в областта показва 50% устойчив прираст в продажбите от внедряване на новата виртуална реалност.

Нека не забравяме и .. /новото поколение, да видим какво се казват тези до 30г./, които вече са в активна икономическа възраст и са закърмени с мобилните технологии. Да, точно сега те създават дом, свиват семейно гнездо и го подготвят за плодовете на  любовта си, които очакват да се появят. Те имат нужда от ВСИЧКО. От кана за топлото мляко, през сушилня, до обител, в която да се чувстват независими и уверени. И, да те пазаруват ОНЛАЙН те искат ако може от един път да харесат плочките за новата баня защото са я видели във виртуална разходка и всичко в сцената е по техен вкус.

Защо да не купят визията?

Факт е, че вече преминахме границите и ни харесва. Предпочитаме живия контакт да ни носи само удоволствие и ако може да си спестим разочарование, неудобен отказ на продавачката, която обяснява „как нама да ги купите, тези мебели за повече от страхотни за вас“, ние вече го правим.

Правим го и с дома си или поне мястото, което временно можем да наречем и да почувстваме като свой дом. Правим го на по чаша вино, уединени с половинката, загледани във виртуалната разходка на жилището, което се опитваме да усетим като СВОЕ.

А когато се влюбим в място, което изпълва същността ни, искаме всичко от него. Искаме плочките в банята, етажерката в хола, закачалката, на която уморен, след работа, да хвърля сакото си.

Често в групите за интериорен дизайн в социалните мрежи, хората питат от къде са столовете и масата в трапезарията, а боята за стени от къде я взехте, тапета по поръчка ли е? Ооо, и аз гледах тази фруктиера за плодове, но не знаех, че стои така добре на маса с плот от дъб Дакота/Сонома.

И всичко това, погледанто от всички страни!

Вече има как да се реализира. Просто, семпло, елегантно. Във виртуалното приключение тези дребни детайли имат своето място.

Клиентът не обича да е лъган. Според последни данни за България 12% от онлайн поръчките са били върнати. Неоправданите разходи за доставка и връщане се дължат на неоправдано очакване на клиента за продукта. По-добре той да е запознат с всички негови аспекти, на 360 градуса и пак ще го купи, отколкото да го види на снимка и после да го върне. За всеки влак си има пътници и за всеки продукт-купувач, стига да сме “ начисто“.

Да си призная честно, импулсивната ми половинка през последния месец е направила по-голям разход за връщане на покупки от сайтове, отколкото за реализирани покупки. Повярвайте, чувството на поредното разочарование вкъщи никак не е приятно. А всичко може да е по-лесно, както за нея, така и за вашия бизнес.

Виртуалната реалност не е фантастика. Тя е вече част от нашето ежедневие. Представяте ли си до къде тя може да отведе Вашия биснес?

Може да проектирате в най-малката подробност битовия си живот,  където и да се намирате, колкото и далеч да сте от мястото или момента, в който ще го видите на живо и финализирано да го откриете, точно,  както сте си го представяли…

Сбъдната мечта или спестени разходи. Платформата Имот360 подсигурява това удобство както за клиента, така и за изпълнителя, който оправдава очакванията на инвеститора. И да – всички са доволни, защото доверието им, освен подплатено със…

Къде в дигиталния маркетинг е мястото на VR технологиите

Старите „виртуални“ очаквания, вече имат покритие и с новите визуални.

Честността и откритостта са пътят към клиента в днешно време. Никой не иска да прави компромиси, но когато е запознат с дребните несъвършенства, той може да види цялото. Нека не оставяме на клиента да се чуди къде може да види гората, от тези дървета, покажете му, че всяко място си има чар!

Харесва ли Ви залеза от тази маса? Вече може да запазите точно тази маса за своята романтична вечеря!

Вече може да се насладите на салона на избраната от вас кола и да разберете всяко копче за какво е без да ходите до автосалона.

 

Digital Agency SEOMAX
Покажи повече

HR Manager

hrmanager.bg | Портал на знанието: Човешките ресурси, HR мениджмънт

Подобни публикации

Back to top button
Close
Close