IT компаниите се различават от обикновените компании в това, че в тях работят IT специалисти. Те са търсени, работата им...
Прочетете ощеМениджърите трябва постоянно да обмислят възможните методи за подобряване на работата и мотивацията на хората. Важна роля има и това,...
Прочетете ощеЩе ви запознаем с 5 от най-често срещаните грешки при работа с бранда на работодателя.1.„Не ни е до бранда на...
Прочетете ощеЗнаете ли какво мислят хората за вашата компания като работодател? Създаването и поддържането на привлекателен бранд на работодателя е ефективен...
Прочетете ощеБрандa на работодателя играе важна роля за възприемането на компанията във външния свят. Често потенциалните кандидати и клиенти избират онези...
Прочетете ощеАко компанията има задачата формиране на HR-бранда, отделните изолирани инициативи най-вероятно няма да доведат до желания резултат. Ще бъде по-ефективно...
Прочетете още„Вашият HR бранд не е това, което казвате за него. Това е, което говорят за вас вашите хора“. – това...
Прочетете ощеВ HR-брандинг съществуват две основни направления: вътрешно и външно.Целевата аудитория на вътрешния HR брандинг са служителите на компанията. Струва си...
Прочетете ощеФактът, че е невъзможно да се изгради силен HR бранд, ако няма силен продукт или услуга зад него, е маркетингова...
Прочетете ощеКакво е Employer Brand? Ние все повече се отдалечаваме от света, в който значими са самите вещи. Ковачът изковава подковите,...
Прочетете ощеАбонирайте се и получете известия за най-новите статии, интервюта в сферата на Човешките ресурси и Мениджмънта. Присъединете се към 3225 водещи експерти, HR професионалисти и мениджъри, които получават първи професионална информация като читатели на "HR Мениджър БГ"
Поздравления, Вие се абонирахте успешно!
Онлайн медия и списание
„HR Мениджър БГ“