• ЗА НАС
  • РЕКЛАМА
  • КОНТАКТИ
  • Вход
  • Регистрация
Няма резултати
Вижте всички резултати
HRManager.bg - Онлайн медия и списание
Design Expert
  • HR Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
    • HR Хумор
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR ClubVIP
  • Абонамент
  • Стани автор
  • HR Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
    • HR Хумор
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR ClubVIP
  • Абонамент
  • Стани автор
Няма резултати
Вижте всички резултати
HRManager.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало HR Експерт

Администратор или партньор

HR Manager От HR Manager
07.12.2022
В HR Експерт
Време за четене: 2 минути
A A
0
boiko prodanov hr

Бойко Проданов

Бойко има проведени над 2000 интервюта, 3000 обучени ръководители, мениджъри и търговци и знае, че винаги има какво да се научи от участниците в едно обучение или кандидатите за работа. При съвместната си работа с корпоративни клиенти от областта на недвижимите имоти, застраховането, търговията на автомобили, банките и от посещаването на форуми за бизнес лидерите, Бойко е научил, че не е важно един лидер да тегли или бута хората, а да ги убеди да го следват. Девет години опит в управлението на хората, човешките ресурси и директните продажби са го научили, че правилната комуникация е най-­важното умение при ръководенето на всеки успешен бизнес.


Събудих и се замислих, че ми е време за почивка и най-накрая да усетя удоволствието да обработя и собствената си молба за отпуск.

Съзнанието ми взе да рисува картини, как съм без телефон, компютър на плажа, с коктейл в ръка и…., в този момент сигурен съм, че се досещате ми звънна телефона.

Ох, добре, че скоро ще почивам и ще издържа и днес.

Опитах се да се усмихна, до колкото е възможно, нали така учим хората:

  • Добро утро! Рано си станала, с какво да помогна? – успях да се усмихна, леко насила.
  • Трябва ми помощ и искам да говорим, спешно е!
  • Ех, а добро утро. Добре след около час ще съм в офиса.
  • Добро, кое му е доброто, в момента имам спешна ситуация и не мога да чакам час. Снощи ми писа един от колегите( най-добрият в отдела), че е получил предложение за работа и иска да говорим. – изстреля наведнъж Сюзан, Мениджър продажби.
  • Спокойно, ще говорим с него и всичко ще се оправи. Можем да му дадем контра оферта, все пак ти е казал преди да вземе решение. – наистина показвам как се работи под стрес, макар и в леглото.
  • Как да ми е спокойно, бюджета ми за повишения е замразен и чуят ли останалите колеги и те ще поискат.
  • Тръгвам към офиса, ще говорим там, като ти мине срещата, питай го какво точно му предлагат и ще видим какво можем да направим.
  • Добре, но наистина не ми е спокойно. Звъня ти, веднага след разговора.
  • Искаш ли да дойда на срещата? – попитах най-вече, за да успокоя, колежката.
  • Не, не, той само на мен каза, нека видя как ще мине, после със сигурност ще искам твоята помощ.
  • Добре, успех и до скоро!

Пътувайки към офиса, погледнах имейлите по навик и видях, че ми напомнят за Мениджърската среща и да си пратя презентацията за резултатите от последните три месеца.

Ох, добре, че излизам в почивка, но ще е тежък ден.

Влизам в офиса и виждам Мениджърът на Финансовия отдел, който докато ме види ми каза:

  • Добре, че те виждам, днес ще имаме среща и ще ти я сложа в календара! – вместо Добро утро ми каза той.
  • Добро утро и на теб, ама каква среща, днес имам много задачи и срещи. – успях да кажа преди да ме прекъсне финансовия ни мениджър.
  • Важно е, ще обсъждаме намаляване на разходите и оптимизация на заплати и бонуси. И е излишно да казвам, че е конфиденциално, но около 30 % ще се наложи да намалим общият бюджет за заплати.
  • Е как така, предвид инфлацията, конкуренцията, как ще го кажем на хората?
  • Нали за това те каним на срещата, недей сега тук да говорим, може да ни чуе някой, слагам ти срещата в календара.

До тук страхотен ден и в този момент се появи една колежка от Маркетинг, доближи се до мен и ме попита:

  • Така и така те видях, за какво няма мляко в машината?
  • Не знам, може да е свършило – казах и се молих това да е верният отговор.
  • Няма вече цяла седмица, пак ли икономии? – каза саркастично и то не на шега.
  • Едва ли, от млякото ли точно? – учудено отговорих.
  • Ами знам ли, все това чувам как да намалим разходите, няма да се учудя и от млякото да пестим. Само да ти кажа, но компанията не е същата и помислете добре какво да направим, за да си запазим бранда на добър работодател?
  • Е тук се надявах, Вие да ни помогнете! – сам знаех, че звуча, като студент, който се надявам на милостта на преподавател по време на сесия.
  • Хаха, Вие продължавайте да правите икономии, а пък после да помагаме. Маркетинг и Бранд се изграждат с бюджети, не с липса на мляко, например!

Колежката се обърна и си тръгна, без да каже дори Довиждане и се зачудих, какво ли още ще ми се случи, докато стигна до офиса ми.

В този момент, чух гласът на една от Директорките в комапнията, която ме повика от стаята си.

  • Здравей, влизай, точно ти ми трябваш- започна тя.
  • Здравей, с какво да помогна – реших, че днес въпреки всичко ще бъда добър колега
  • Набързо две неща, след социалната изолация и работата от вкъщи искам да те помоля да кажеш на хората две неща:
  1. Ще има тим билдинг, другата седмица, като моля да го организирате. Нека е нещо забавно, интересно и разбира се внимавайте с бюджета, че сигурно знаеш, ще ни се наложи да спестяваме до края на годината;
  2. И много важно искам на тим билдинга да използваме, че хората са там и да ги агитираме всички от края на другата седмица да работят само от офиса.
  • Ама, как така другата седмица, то трябва време за подготовка и как от офиса, хората още се притесняват и …
  • Имате време, а и вече говорих с колеги, всички са върнали хората си в офиса. Вие знаете как да го кажете, помисли и ще ми кажеш какъв е плана днес до края на деня и къде ще е тим билдинга. Все пак нали това е ролята на Човешки ресурси да се грижи за основният ни капитал, хората! – каза тя с най-чаровната си усмивка.
  • Да, разбира се, но… – опитах да се аргументирам и бях прекъснат.
  • Няма, но, нали така учите хората, без оправдания

Наистина ли ще изляза в отпуск се замислих аз, преди да ме види и ИТ мениджъра и да каже:

  • Супер, че те виждам!
  • Да, нека позная, точно аз ти трябвам – този път, аз прекъснах, явно става заразно.
  • Да, от къде знаеш? – попита той, като типичен експерт в логиката.
  • Да кажем интуиция. – реших да не се шегувам, че съм екстрасенс, че щеше да отнеме време да се изясним.
  • Кажи с какво да помогна? – наистина ми стана фраза на деня днес.
  • Искам още трима човека в отдела.Да знам, че е трудно, но наистина имаме много работа и преди да попиташ, още нямам разрешение и одобрен бюджет, но ти казвам от сега, че последният път отне над месец за един… За това сега от рано казвам за трима.
  • Разбирам, моля вземи си одобрение и бюджет и ще поговорим за профила на хората.
  • Добре, ще ти пратя пак същите изисквания, като се надявам тези тримата да са още по-добри. Моля те, щом получиш имейла с одобрението да ми дадеш срок за намирането и започването им. Знаеш човек на правилата съм и те моля този път, ако може да започнат по едно и също време, нали си говорихме как да оптимизираме процесите на последния ти тренинг. – каза напълно сериозно колегата и продължи към офиса си.

И отпуската остана някъде там, но е и скоро!

Е който може да бъде емоционално интелигентен, а деня току що бе започнал!

Знам, че Ви звучи познато и едва ли има колега в Човешките ресурси, който да не е изпадал в такава ситуация или имал подобен ден.

За това от опита или както казва поговорката: “Не питай старило, а патило!“

  1. Как мислите, че можем да се позиционираме, като Бизнес Партньор в компанията, бизнеса, а не да сме администратор или отдел по всичко?
  2. Как ще преодолеем трудностите, които ще имаме? Тоест нека мислим Как ще стана, а Не как няма да стане;) Да знаем, различни са компаниите, собствениците, колегите и все пак нали искаме от хората да намират начини
  3. Как можем да допринесем освен, качествените хора за увеличаването на пазарен дял, оборот и разбира се печалба? Отдавна не е екзотика това, като роля на Човешките ресурси, дори е много добре платена роля и има система, която е на близо 30 години, в над 83 държави и се прилага в над 15 000 бизнеса.

И така ние избираме подобни дни и специалисти по всичко или високо платени експерти в бизнес за милиони?

Всяка прилика с лица и събития, Не е случайна, а плод на над 17 години опит, над 6 000 човека и бизнеси за над 200 000 милиона.

 

СподелетеСподелете

Още публикации

ravenstvo mejdu polovete hr manager
Актуално

Кога може да се постигне равенство между половете по отношение на заплащането в страните по света?

31.03.2023
d r plamen dimitrov hr manager
Личности

Д-р Пламен Димитров е новият ни автор в HR Manager

29.03.2023
predizvikatelstvata pred it podbora hr manager
Мнения

Какви ще са предизвикателствата пред IT подбора в близките години?

29.03.2023
Списание "HR Мениджър" Списание "HR Мениджър" Списание "HR Мениджър"

HR Club

ravenstvo mejdu polovete hr manager

Кога може да се постигне равенство между половете по отношение на заплащането в страните по света?

31.03.2023
nacionalcareerdays2023

Стартира най-голямото кариерно изложение НАЦИОНАЛНИ ДНИ НА КАРИЕРАТА 2023

31.03.2023
employer branding forum banner hr manager

Как да изградим успешен имидж и кои са факторите за изграждане на силен работодателски бранд?

30.03.2023
prozrachnost na zaplashtaneto hr manager

Европейският парламент прие нови мерки за прозрачност на заплащането при мъжете и жените

30.03.2023
stefano pinato hr manager

Какви промени при допълнителните придобивки през 2023 г. наблюдават експертите от Италия?

30.03.2023
d r plamen dimitrov hr manager

Д-р Пламен Димитров е новият ни автор в HR Manager

29.03.2023
Digital4Burgas 2023 Digital4Burgas 2023 Digital4Burgas 2023

Знанието е най-ценният ресурс!

Абонирайте се и получете известия за най-новите статии, интервюта в сферата на Човешките ресурси и Мениджмънта. Присъединете се към 3225 водещи експерти, HR професионалисти и мениджъри, които получават първи професионална информация като читатели на "HR Мениджър БГ"

Благодарим Ви!

Поздравления, Вие се абонирахте успешно! 

Популярни

0 dimitrov plamen psihologicheskata ustojchivost hr manager

Психичната издръжливост е интригуваща, но неуловима за повечето хора концепция

06.03.2023
00 obratna vrauzka aleksandar baldjiev hr manager

Tънкото изкуство да не ти пука… за обратната връзка

15.03.2023
00 izkustveniya intelekt boyko prodanov hr manager

Защо е важно разговорите за изкуствения интелект да се водят след въвеждането му в работата?

23.03.2023
0 naj dobar rabotodatel hr manager

По време на тържествена церемония бяха отличени най-добрите работодатели у нас

14.03.2023
dobrata volya silnoto jelanie profesiite antoniya damyanova hr manager

Само добрата воля и силното желание да се учиш непрестанно, са достатъчни, за да се справиш в голяма част от професиите

20.03.2023
00 tihata zaguba na personal hr manager

Как HR мениджърът може да предотврати тихата загуба на персонал?

16.03.2023

Най-популярни статии

Психичната издръжливост е интригуваща, но неуловима за повечето хора концепция

Tънкото изкуство да не ти пука… за обратната връзка

Новините за масови съкращения и идваща рецесия не спомагат за увеличаване на трудовата мобилност.

Едно от най-важните неща е новият служител да „пасне“ на екипната ценностна система

Университетите се готвят за обучение в професии като “оператор на дрон”, „треньор на изкуствен интелект”, „архитект на виртуална реалност“

Важно е хората да бъдат обучавани, независимо от кое поколение са.

Защо е важно разговорите за изкуствения интелект да се водят след въвеждането му в работата?

Последни HR Новини

ravenstvo mejdu polovete hr manager

Кога може да се постигне равенство между половете по отношение на заплащането в страните по света?

31.03.2023
nacionalcareerdays2023

Стартира най-голямото кариерно изложение НАЦИОНАЛНИ ДНИ НА КАРИЕРАТА 2023

31.03.2023
employer branding forum banner hr manager

Как да изградим успешен имидж и кои са факторите за изграждане на силен работодателски бранд?

30.03.2023
prozrachnost na zaplashtaneto hr manager

Европейският парламент прие нови мерки за прозрачност на заплащането при мъжете и жените

30.03.2023

Меню​

  • HR Новини
  • HR Мениджър
  • HR Експерт
  • HR Ресурси
  • HR Club
  • MYJOB.BG
  • HR Новини
  • HR Мениджър
  • HR Експерт
  • HR Ресурси
  • HR Club
  • MYJOB.BG

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Събития
  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Събития

Списание "HR Мениджър" vol1​

hrmanager-2022-cover

Онлайн медия и списание „HR Мениджър“

Абонамент новини!
Enterprise
DiTech
Orator
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2023
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • HR Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
    • HR Хумор
  • HR Мениджър
    • Интервюта
    • HR Маркетинг
    • Digital HR
    • Полезно
  • HR Експерт
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Статии
  • HR Ресурси
    • Подбор на персонала
    • Адаптация на персонала
    • Атестация на персонала
    • Мотивация на персонала
    • Обучения на персонала
    • Тестове и анкети
  • HR Club
  • Абонамент
  • Стани автор
  • –––––––––––
  • За Нас
  • Реклама
  • Контакти

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола? Регистрация

Регистрация

Попълнете формата, за да се регистрирате

Всичики полета са задължителни Вход

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?