HR Premium

5 типични грешки при наемане на работа

IMG IT Academy

В по-малките фирми често се допускат грешки при наемане на работа на служители. В такива фирми няма HR отдел и е необходимо да се наемат служители или от ръководителите на отдели, или до самия управител. Но един добър лидер, не винаги е добър мениджър на персонала.

Ще ви изброим пет от най-често срещаните грешки при наемане на работа, за да се опитате да не ги допускате.

  1. Придаване на голямо значение на първото впечатление наемане на работа – в течение на първите 5 сек. се формира нашето впечатление за предметите и хората. Ако ни хареса кандидатът, то целият следващ час ние търсим доказателства, какъв в действителност професионалист е, умник и т.н., а ако не ни хареса ние активно търсим негативна информация. Понеже първото впечатление е капан, необходимо е да не се правят никакви оценки по време на интервюто, а само да се събира информация, след което да се анализира и сравни с другите кандидати.

    Това съдържание е заключено!

    Влезте, за да отключите съдържанието!

    Digital Agency SEOMAX
Покажи повече

HR Мениджър

HR Мениджър е специализиран интернет ресурс насочен към предоставяне на актуална информация в областта на мениджмънта и управлението на човешките ресурси, както и полезни съвети и насоки към младите специалисти, които търсят професионална реализация.

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close